a) Prevádzkovateľom portálu www.pizzazapad.sk je spoločnosť PIZZA ZÁPAD, s.r.o. so sídlom 979 01 Rimavská Sobota,
b) Oficiálne kontaktné kanály sú:
a) Zákazník môže zadat objednávku online na stránkach www.pizzazapad.sk, telefonicky na telefónnych číslach, prípadne e-mailom.
b) Zákazník má právo objednávku zrušiť a to najneskôr do expedičného času jednotlivého rozvozu a to buď telefonicky na tel.číslach, e-mailom alebo osobne na adrese prevádzky.
a) Platbu je možné zrealizovať v prípade osobného odberu na prevádzkach platobnou kartou, hotovosťou, stravnými lístkami.
b) V prípade doručenia našim kuriérom je možná platba hotovosťou alebo stravnými poukážkami,
c) Za on-line objednávku vykonanú na www.pizzazapad.sk je možné zaplatiť vopred platobnou kartou prostredníctvom platobnej brány
a) V prípade dodania našou kuriérskou službou v rámci pravidelných rozvozov je doručenie zdarma
b) Pri osobnom prevzatí tovaru priamo na prevádzke sa poplatok za rozvoz ani žiadny iný manipulačný poplatok neúčtuje.
a) Dodať správny druh a množstvo tovaru tak, ako bolo uvedené v čase objednávky, na základe objednávky zákazníka v dohodnutej cene.
b) Adekvátne zabaliť tovar a dodať objednávku v štandardnom čase dodania, ktorá záleží od oblasti rozvozu.
c) V prípade, že objednávku nie je možné splniť (dodať) bude zákazník kontaktovaný a bude dohodnutý návrh ďalšieho postupu.
d) Vystaviť a priložiť daňový doklad - pokladničný blok
a) prevziať objednaný tovar a zaplatiť za objednaný tovar
Reklamácie sú vybavované nasledovným spôsobom:
b) telefonicky v pracovných dňoch počas otváracích hodín zverejnených na webe www.monarchia.pub
c) E-mailom
d) Priamo u nášho kuriéra
e) osobne na príslušnej prevádzke počas otváracej doby
a) Záruka platí na čas bezprostredný po dodaní tovaru. Tovar je možné reklamovať ak nezodpovedá kvalite a druhu objednaného tovaru, pre reklamáciu musí byť zachovaných 75% objemu z tovaru.
b) Predmetom reklamácie pri dodaní našim kuriérom nemôže byť dodržanie výdajnej teploty. V prípade špecifickej reklamácii je možné pri reklamácii akceptovať menej ako 75% objemu z tovaru.
c) Na základe dohody so zákazníkom je vykonaná náprava (výmena tovaru, vrátenie peňazí, alebo iná kompenzácia).
a) Osobne na prevádzkach
b) prostredníctvom nášho kuriéra
a) Pri hotovostnej platbe za objednávku peniaze vrátime ihneď v hotovosti priamo na prevádzkach alebo prostredníctvom nášho kuriéra.
Platnosť VOP od 2. 1. 2024 do vydania nových